CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
… kita terlalu kerap melihat kalendar harian sebagai hanya satu lambang perjalanan masa. Kita lupa bahawa ada sebab bagi segala kesakitan dan segala perjuangan. Kita lupa yang kita diletakkan di dunia ini untuk mempelajari sesuatu. Jika semuanya dalam hidup ini sempurna, kita tidak akan belajar sesuatu yang baru. Kita tidak akan terdaya untuk membangkitkan semangat kita melalui peristiwa hidup kita.

Followers

u tggl jejak..i terjah u ^_^

~ 2nd Anny on da way ~

~ Baby Mayraa umur brapa ye?? ~


Arifa Humayraa Binti Hairol Isma

Thursday, December 16, 2010

R.I.S.I.N.G

yeay!! dh 117 viewers..
cian kan..2 pun nk xcited n happy gler..

almaklum la..org bru..uhuk2..

sabtu lps adlh adjust2 blog kan..
then nk letak la web hit counter..skali hubby tnampak..
apa lg kna kutuk kaw2 punye..

ada patut dia tny sya
" hit counter tu..2 angka je ada ke?? u x yah smpai 6 angka..2 pun cukup..
followers ada 6 org jer.."

tkedu mak..
=.=

4 comments:

~~*Lady Salwa*~~ said...

Salam ziarah...

dah follow balik... :)

ceQ`Julia said...

Pedulikan semua kutukan..ckp kat dia Malaysia Boleh..

white_sakura said...

thanks Lady Salwa..

ye..Malaysia blh!!

Zur@ZaRi said...

hik hik hik...=))
tak per awak...
nnt bulan depan kompom follower awak akan bertambah=) rajin2 blogwalking yer=))