CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
… kita terlalu kerap melihat kalendar harian sebagai hanya satu lambang perjalanan masa. Kita lupa bahawa ada sebab bagi segala kesakitan dan segala perjuangan. Kita lupa yang kita diletakkan di dunia ini untuk mempelajari sesuatu. Jika semuanya dalam hidup ini sempurna, kita tidak akan belajar sesuatu yang baru. Kita tidak akan terdaya untuk membangkitkan semangat kita melalui peristiwa hidup kita.

Followers

u tggl jejak..i terjah u ^_^

~ 2nd Anny on da way ~

~ Baby Mayraa umur brapa ye?? ~


Arifa Humayraa Binti Hairol Isma

Thursday, January 20, 2011

T'sangat benci dan sedih stlh menonton clip ini =.=

video

benci, marah, kecewa dan teramat sedih stlh tgk clip ni..
kenapa wujud lg manusia yg mcm ni??
klu rasa jaga baby ni menyusahkan..x payah jaga la!!
duit nak..keje x ikhlas..alahai dunia :'(

ini yg org nmpak..yg X NAMPAK mcm mana pula??
sian baby 2..x tau apa lg..
jijik sgt ke smpai nk mandikan pkai kaki??
mana lbh jijik jika dbandingkan dgn org dewasa mcm kita ni??

dh tentu pengasuh ni pun ada anak kan..
apa perasaan dia bl anaknya sendri diperlakukan sedemikian rupa??

pikir2 kan la..T.T

2 comments:

Blossom inch said...

ya allah, kesianya baby ni...mesti dia tak tahan dengan air yg dicurah2kan pada muka dia...selsema la tu...terbatuk2 dia...kesian...bila i tengok ni i rasa nak masuk dlm video tu dan tolong that budak. Ya Allah, kau selamatkanlah budak ini. Kuatkanlah semangat dan berilah kekuatan padanya dan Ya Allah moga2 ibu bapa mereka sedar tingkah laku penjaga ini. Amin. Saya sering berdoa untuk semua kerana itu yang terbaik. Disebalik berdoa untuk keluarga, suami, anak berdoalah untuk jiran2, kawan2, saudara mara dan juga kalau ternampak benda2 macam ni segeralah mendoakan untuk mereka. Terlalu sedih tengok perangai manusia ni...

Anyway thanks for sharing!

sepatu_Kaca said...

sedih kan..
i cant stop crying after watching dis clip..